Koperta firmowa – do czego może się przydać Twojej firmie?

Posted by:Redaktor Chroma Posted on:21 lutego 2022 Comments:0
Koperta firmowa

Istnieje szereg niepozornych sposobów, aby klienci jeszcze lepiej zapamiętali Twoją markę. Jednym z nich są koperty firmowe. To podobnie jak papier firmowy istotny element identyfikacji wizualnej, który decyduje o wizerunku przedsiębiorstwa. Koperta firmowa nie kosztuje wiele, zwłaszcza przy dużym nakładzie, a dzięki niej każda korespondencja prowadzona z klientami i partnerami biznesowymi stanie się dodatkową reklamą. Dowiedz się jakie możliwości oferują koperty z nadrukiem firmowym zamawiane online w drukarni Chroma!

Koperty z nadrukiem firmowym – jakie rodzaje wyróżniamy?

Koperta firmowa niejedno ma oblicze. Wybór odpowiedniej jest w dużej mierze uzależniony od tego, co umieścisz w jej wnętrzu. Niezależnie od tego, jaki druk pokryje papier, koperty z nadrukiem firmowym występują w kilku najpopularniejszych formatach:

  • DL (220 x 110 mm),
  • C5 (229 x 162 mm),
  • C4 (324 x 229 mm).

W naszej drukarni dwie pierwsze opcje mogą dodatkowo zawierać okienko, w którym po odpowiednim złożeniu i przygotowaniu umieszczonych w środku dokumentów, znajdą się doskonale widoczne dane odbiorcy, dokładnie jak w korespondencji, którą odbierasz z urzędów lub firm telekomunikacyjnych. Te ostatnie nieprzypadkowo wykorzystują koperty z nadrukiem, umieszczając na nich swoją identyfikację wizualną, do czego zaraz przejdziemy. We własnym biznesie możesz wykorzystać te same możliwości!

Wszystkie popularne formaty kopert firmowych z łatwością wydrukujesz online, korzystając z naszej oferty i oszczędzając mnóstwo czasu. Postawiliśmy na wysokiej jakości papier offsetowy o gramaturze 80 g. W takiej kopercie Twoja korespondencja będzie estetczna i bezpieczna. Koperty firmowe są pokrywane drukiem jednostronnym, ponieważ po ich złożeniu wewnętrzna strona nie jest widoczna dla oczu odbiorcy.

Koperta firmowa jako część identyfikacji wizualnej Twojej firmy

Koperty z nadrukiem firmowym stanowią ważny element identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa bądź organizacji. Identyfikacja wizualna to narzędzie, którym budujesz wizerunek marki poprzez symbole, kod kolorystyczny oraz inne elementy graficzne. Wykorzystaj to narzędzie, by dać się zapamiętać. Zgodnie z nazwą dzięki niej Twoi klienci, konsumenci i partnerzy biznesowi mogą łatwo zidentyfikować dane przedsiębiorstwo bądź instytucję na podstawie jej identyfikacji wizualnej.

Kluczowym elementem identyfikacji wizualnej jest logo stanowiące najważniejszą wizytówkę marki i nadające jej rozpoznawalność. Oprócz niego, do identyfikacji wizualnej zaliczają się elementy, takie jak:

  • kolorystyka,
  • wykorzystywane czcionki,
  • całościowa szata graficzna.

Określona stylistyka podkreśla tożsamość marki, a co za tym idzie przedsiębiorstwa bądź organizacji. Elementy identyfikacji wizualnej pojawiają się następnie na kopertach firmowych, zdobią papier firmowy, opcjonalnie opakowania produktów, wszelkie firmowe dokumenty, stronę internetową, materiały reklamowe, materiały POS, stoiska i inne elementy identyfikacji występujące na konferencjach, a nawet wystrój siedziby firmy oraz dress code pracowników.

Wróćmy do przykładu wspomnianych firm telekomunikacyjnych. Z pewnością kojarzysz, która spośród nich ma pomarańczową identyfikację wizualną, a która zieloną, różową, fioletową. Czy spoglądając na kopertę oznaczoną dobrze znanym logo natychmiast orientujesz się, skąd została wysłana? Tak właśnie działa identyfikacja wizualna wykorzystywana na kopertach. Twoja firma również może wykorzystać jej potencjał!

Koperta firmowa powinna zawierać najważniejsze elementy identyfikacji wizualnej, przede wszystkim logo, kolorystykę, pozostałe wykorzystywane motywy graficzne i oczywiście czcionki pojawiające się na innych materiałach firmowych. Przyjrzyj się konkurencji, przygotuj ciekawy, zapadający w pamięć projekt, który pomoże Ci się wyróżnić, a my zajmiemy się jego szybkim drukiem.

Koperty z nadrukiem firmowym – do czego mogą się przydać?

Koperty firmowe w praktyce przydają się wszędzie tam, gdzie Twoje przedsiębiorstwo prowadzi korespondencję i pragnie utrwalić swój wizerunek. Wysyłanie umów do klientów i partnerów, ofert, na przykład dotyczących przetargów i wszelkich ważnych dokumentów powinno odbywać się za pośrednictwem koperty z nadrukiem firmowym. Koperta zawierająca identyfikację wizualną stanowi praktyczny dodatek i swoistą wizytówkę firmy, a poza tym jest już na pierwszy rzut oka widoczna w odbieranej korespondencji.

Czy wysyłasz swoim klientom i partnerom kartki świąteczne, upominki, zaproszenia, podziękowania? Pamiętaj, że każda okazja do utrwalenia wizerunku marki jest godna wykorzystania. W tym przypadku ważną rolę odegrają pozytywne skojarzenia z Twoją firmą.

Koperta firmowa – zalety posiadania

Koperta firmowa to narzędzie, które niewątpliwie podwyższy estetykę prowadzonej przez Ciebie korespondencji. Nie pozwól na to, aby wysyłane przez Ciebie dokumenty, spoczywały w przypadkowych białych lub szarych kopertach niebudzących emocji. Koperty z nadrukiem firmowym zwiększają rozpoznawalność Twojej marki, a gdy to konieczne, poprawiają jej wizerunek. W końcu trafiają do najważniejszych odbiorców – konsumentów, partnerów biznesowych, jak również potencjalnych klientów – w ich przypadku liczy się pierwsze wrażenie. Wśród setek identycznych kopert Twoja, zawierająca identyfikację wizualną, zostanie zapamiętana. 

Nie zapominajmy o aspekcie praktycznym. Wybierając koperty z nadrukiem firmowym unikniesz konieczności ich późniejszego adresowania. Zrezygnuj z archaicznych pieczątek i adresu nadawcy zapisywanego długopisem. Twoje dane kontaktowe wydrukowane według unikalnego projektu będą natychmiast rzucać się w oczy!

Podsumowanie

Nowy rok stanowi doskonały moment na odświeżenie identyfikacji wizualnej Twojego przedsiębiorstwa, a także zamówienie wyczerpujących się zapasów. Warto zaprojektować i wydrukować najważniejsze elementy identyfikacji wizualnej, do których należą koperty z nadrukiem firmowym, papier firmowy, teczki ofertowe, wizytówki i inne materiały drukowane powszechnie wykorzystywane w firmie.

To świetna okazja, aby utrwalić swoje logo i wizerunek w oczach odbiorców – konsumentów i partnerów biznesowych. W naszej drukarni materiały z identyfikacją wizualną można z łatwością zamówić online. Proponujemy również skorzystanie z darmowego oprogramowania Canva, które pozwala bez fachowej wiedzy stworzyć gotowe do druku, wyjątkowe projekty między innymi wizytówek i papieru firmowego!

Na Twoje życzenie zrealizujemy również wysyłkę marketingową w przygotowanych kopertach do nawet 10 tys. odbiorców. Skontaktuj się z nami, aby skonfigurować zamówienie. Przygotuj i zaakceptuj projekty. Po wydruku umieścimy materiały w kopertach i roześlemy je pod wskazane przez Ciebie adresy. Twoi klienci lub partnerzy otrzymają zaproszenia, pocztówki, listy, ulotki, katalogi i broszury zapakowane w koperty z Twoim nadrukiem najszybciej jak to możliwe!

Kategoria